Projektowanie wizytówki
Wizytówka, podobnie jak sam papier, dotarła do nas z Chin. Dawniej używano jej wyłącznie w kontaktach towarzyskich, przy składaniu wizyt. Obecnie wizytówki znajdują zastosowanie w kontaktach z klientem, podczas spotkań biznesowych, targów i konferencji.
Wizytówka, czyli zazwyczaj prostokątny, podręczny kartonik o typowym formacie 90 x 50 mm powinien zawierać:
- imię i nazwisko,
- nazwę firmy,
- dane adresowe – wymagane, jeśli Państwa klienci przyjeżdżają do biura lub sklepu firmy,
- dane kontaktowe: telefon, adres e-mail, strona www,
- stanowisko – w przypadku działalności jednoosobowych zakres obowiązków,
- logo firmy.
Kolorystyka oraz elementy graficzne zawarte na wizytówce powinny być oszczędne i nie ograniczać czytelności drobnego druku. Warto również pamiętać, by wygląd wizytówki był spójny z identyfikacją wizualną firmy. Nietypowe materiały czy techniki wykonania mogą być ciekawym rozwiązaniem, jednak należy pamiętać o zachowaniu norm umożliwiających przechowywanie w tradycyjnych wizytownikach.
Nie każdy klient ma sokoli wzrok, ale dobrze zaprojektowana wizytówka w Ptak Reklamy sprawi, że Twój biznes stanie się widoczny! Zapraszamy do zapoznania się z ofertą firmy.
Reklama wizualna w Wałczu
Sławomir Ptak – 608 248 278